Sunday, March 18, 2012

Westerns Cafe, Taman Bukit Cheras

Semalam aku teman kawan aku melawat adik dia di Cheras. Entah macam mana, kawan aku terpk nak ke Restoran Westerns Cafe. Tyme tu jugak aku google cari alamat dia. Dua tiga kali pusing baru la jumpa kedai ni. Kedai ni tepi jalan je. Tapi parking agak susah sikit. Kalau uols tengok dekat signboard tu ada plak Jalan-jalan Cari Makan kan. Memang pun. Kedai ni penah masuk TV. Tapi tak pasti tahun bila.

Sangat ramai org kat situ. Mujur masa kami sampai ada meja kosong. Baru je order, tak sampai 10min dah dapat makanan. Cepat betul service dia. Apa yang kami order? Tengok kat bawah ni..

                                   Teh O Laici Ais                                  Teh Cam

                                   Lamb Chop RM11.90                   Chicken Chop RM9.90


                                                       Mushroom soup, serve with bun

Apa yang aku boleh cakap kat sini, kedai ni memang best. Setengah kedai kalau serve cepat, buat pun cincai kan? Tapi makanan kat sini memang cukup rasa. Aku paling suka gravy Lamp Chop dan bun. Bun tu nampak macam biasa, tapi sebenarnya sangat special. Bun tu di serve panas-panas. Bila makan, isi dalam tu sangat lembut. Mushroom sup dia pun tak mengecewakan. Yang pasti, aku nk repeat makan kat sini...hehehe.

Kalau uols rasa nak cuba, sila gps alamat dia supaya tak sesat mcm kami.hahaha
Westerns Cafe, 
Taman Bukit Cheras 1,
Jalan 15/144A,
Taman Bukit Cheras,
56000 Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment